Design by: Josefin

slödag

Hade underbart roligt igår! Fick besök av fina tjejer och vi drack vin och spelade ett roligt "hur väl känner ni varandra-spel" som garanterat kommer spelas fler gånger. Tjejerna tyckte vår lägenhet var jättefin och det blev en hel del snack om hyresrätter, bostadsrätter, lån och sånt där vuxensnack som tidigare inte alls var lika skoj att prata om. Att Sanna kom, nästan direkt från Hong Kong, bidrog såklart till en hel del snack om resan och hon fick berätta massor om hur hon hade haft det efter att jag och Ellen åkt hem. Och hon hade klarar sig så bra så!

Trots att min fina systemkamera låg på samma bord vi satt vid tog vi inte en enda bild. Så några bilder kan jag tyvärr inte bjuda på. Funderar däremot på om jag ska äta lite lunch och sen göra mig iordning. Ikväll är det Marcus tur att bjuda hit sina vänner och hockey står givetvis på schemat. Tre Kronors sista gruppspelsmatch i VM är ikväll och jag tror minsann att jag ska hänga med killarna i soffan jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback