Design by: Josefin

soooool

Sov som en stock hela natten tills Marcus ringde och väckte mig vid halv 10. Tyvärr var jag som en zombie då och var tvungen att sova någon timme till innan jag gick ut och la mig på balkongen. Solen försvann inte förrän nu! Skönt att det går att sola lite grann iallafall dom dagar jag är ledig på förmiddagen. Jag behöver alltså inte börja om på noll lagom till den riktiga sommaren kommer.

Nu ska jag värma lite lunch och fundera på om jag ska åka upp till Solna och titta på fotboll eller inte. Det lockar ju med det här fina vädret och eftersom jag jobbar så mycket i sommar finns det inte så många andra dagar att välja på.

Oavsett vad det blir måste jag styra upp mig själv nu. Det får bli lunch och sen en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback