Design by: Josefin

stop calling

Vädret är underbart! För första gången på ett tag och det enda jag gjort idag är stått inne på jobbet och sålt korv och glass till lättklädda kunder. Typiskt att man jobbar första riktiga sommardagen. Förhoppningsvis blir det fler såna och dessutom har jag väl haft rätt mycket sol det här året, trots att det bara är maj. Men man får ju inte nog!

Ingen var hemma när jag kom hem heller så jag sitter i soffan med balkongdörren öppen och lyssnar på Lady Gaga. Anledningen till att jag inte sitter på balkongen är främst att vi inte har sol där nu. Hittills enda minuset med lägenheten - morgonsol. Inte har vi några möbler där ute heller, och sitta på golvet vill man ju inte. Får ta upp dom ur källaren sen.

Det blir en tidig kväll ikväll också. Jobbar samma tid imorgon, 7.30-15. Skönt att sluta tidigt och på måndag är jag ledig! Då kan jag ju hoppas på fint väder. Hoppas går ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback