Design by: Josefin

tisdag och varmt

Jag och Anki gjorde sannerligen inte fel i att besöka Råsunda igår. Sällskapet var väl inte världens mest sociala, men man klagar ju inte på att sitta och titta på en hel fotbollsmatch i gassande sol och värme med solbrillorna i högsta hugg?! Inte gjorde jag det iallafall. Dessutom vann AIK med 4-1, vilket bidrog till en alldeles utmärkt stämning på hela arenan och jag längtar redan till vi kan åka upp och titta igen. Nu är det i och för sig VM-uppehåll och jag jobbar som en gnu i sommar, men någon fin dag med lite fotbollstittande ska vi nog kunna klämma in.

Rackarns, vad varmt det är ute! Det kan jag ju meddela till dom som inte noterat det, vilket i och för sig inte kan vara många. Riktigt varmt. Tror jag sätter mig på balkongen med Aftonbladet som jag inhandlade nyss. Köpte även med mig en present till Marcus som kommer hem ikväll. Aftonbladet börjar nämligen idag med en dvd-samling med tidernas bästa fotbolls-VM och första filmen var om VM 2006 i Tyskland. Förhoppningsvis värt!

Hämtade även ett paket från H&M. Kommer inte riktigt ihåg vad jag beställt, men det är bara ett par småsaker tror jag. Kul att nåt spännande händer iallafall. Om det nu är spännande med ett paket. Det är det väl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback