Design by: Josefin

tisdag

Vaknade upp till finaste dagen på länge och har precis ätit frukost med öppen balkongdörr och det känns som att det är lite varmare ute idag också! Att jag inte satte mig på balkongen med frukosten beror främst på att det inte finns några möbler där ute. Det finns nere i källaren men killen vi hyr av hade tyvärr glömt att ta med nycklarna till Katrineholm när han var här sist och vi fick lägenhetsnycklarna.

Om en stund kommer Moa förbi en sväng. Hon drar till Bali imorgon, vilket inte hade suttit helt fel, men jag har väl fått min del av sånt där i år, kan jag tänka mig. Vi ska försöka hinna med lite lunch och lite mys innan hon ska iväg till tandläkaren och det tror jag vi kan åstadkomma.

Kan bjuda på några bilder jag tog i lägenheten igår, dock blev dom inte så fina. Gillar inte riktigt ljuset här inne och dessutom har vi inga gardiner så det släpps in hur mycket ljus som helst. Skönt i och för sig, men inte så vackert. När Moa varit här är det nog jag som cyklar ner på stan och tittar efter fina gardiner till vårt fina vardagsrum. Sådäså.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint! Längtar till invigningen!

2010-05-11 @ 17:09:30
URL: http://Petterssonsofie.blogspot.com
Postat av: moa

fan vad fint :) vilka hyr ni av?

2010-05-14 @ 17:34:27
Postat av: Sara

Tack Moa! :) Det är en bostadsrätt som vi hyr i andra hand.

2010-05-15 @ 15:20:57
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback