Design by: Josefin

utflykt

Om någon timme är lugnet över i lägenheten. Då kommer Marcus hem från jobbet och vill ha mat innan det bär iväg på utflykt. Norrköping och Linköping ska besökas. I första hand är det IKEA som gäller, men vi behöver lite andra grejer också som inte finns där (prio 1 = microvågsugn och strumpor!) så därför måste vi kika in i ett antal andra butiker också. Förhoppningsvis kommer vi hem med det mesta vi behöver utan att bli helt ruinerade. Det är tyvärr något som jag tvivlar på. Har numera 0 kronor på mitt sparkonto och börsen verkar sjunka som en sten så det är inte läge att sälja fonder heller.  Tur att vi har kyl och frys fulla!


Kommentarer
Postat av: sara

å vad roligt, har ni också flyttat? det bästa jag vet nu för tiden är att gå runt och titta på saker till hemmet, det hatade jag förut.. Jag är luspank hela tiden och det är inte skor och smink som ligger överst på shoppinglistan länge. ;)

2010-05-07 @ 16:52:51
URL: http://sarakja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback