Design by: Josefin

vilket äventyr

Kom precis hem från jobbet. Var tvungen att tanka bilen vi hade idag till Örebro och sen svängde jag förbi och köpte pizza som ska ätas när Marcus kommer hem från sin fotbollsmatch. Jag har hunnit med mycket idag! Klockan 7 imorse packade vi in oss, Annika och lilla Nova (med allt vad det innebär, vagn och diverse) i bilen och åkte till Örebro där Media Markt och Elgiganten hade öppning och stor premiär. FAN VAD FOLK DET VAR! Jag gillar inte stora folkmassor när det blir trångt och skit, men det gick hyffsat. Vi fick med oss en tv hem (billig!) och Marcus köpte även ett Playstation 3, så nu är det sluttjatat om det iallafall. IKEA fick sig också ett besök och där blev det köttbullar till lunch. Jag älskar att äta köttbullar på IKEA! Tyvärr fick jag kall potatis, vilket såklart gav ett litet minus i kanten.

Nu ska jag spara pengar resten av månaden. Försöka iallafall. Det kan ju räcka långt.

Ska titta på ytterligare ett mysigt och roligt klipp med Maria Montazami. Min nya älskling. Hon är helt underbar. Sen ska jag heja lite på Anna Bergendahl och hoppas att Mackan kommer snart så vi kan mumsa i oss lite pizza.

Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback