Design by: Josefin

16 okt

Det känns väldigt mycket som att det är fredag idag. Men det är lördag och det är inget fel på det! Om ett par timmar ska jag iväg till jobbet och efter det blir det all in med några favorittjejer hemma hos Moa Stenegard. Prima!

Om inget oförutsett händer ska jag vara ledig söndag-onsdag och det ska bli skönt. Har tänkt ta mig i kragen och på allvar få ordning i lägenheten. Egentligen är det väl ganska klart men jag måste ta tag i min klädsituation. Det funkar inte att ha kläderna i diverse trådbackar utspridda över hela lägenheten. Jag hittar ju ingenting! Skulle dessutom behöva sätta upp alla grejer på väggarna och införskaffa gardiner till sovrummet. Måste bara vänta på lönen först. Om jag ska köpa gardiner alltså.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofie

Men kan du snalla borja skriva igen!!!

2010-10-27 @ 05:53:07
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback