Design by: Josefin

27 september

Godmorgon!
Har sovit i soffan sen sju imorse eftersom målarna skulle komma hit och tapetsera om en vägg i sovrummet. Har dom kommit än? Skulle inte tro det va. Nu tänkte jag trotsa vinden och ge mig ut for a walk i det ändå ganska fina vädret. Det får väl egentligen klassas som väldigt fint eftersom det varit alldeles för grått dom senaste dagarna. Och eftersom det ser ut att inte bli något friskis den här veckan på grund av jobb får jag väl ta varje tillfälle i akt!

Nej, om jag skulle ta och dra på mig skorna och kila ut. Vore ju inte helt fel att äta lunch i lagom tid. Ikväll stänger jag på jobbet så det räcker väl om middagen blir kaos i regelbundenheten. Eller nåt. Haha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback