Design by: Josefin

hello!

Alltså, jag lever. Gjorde lite uppehåll mitt i flytten när vi inte hade internet eller ordning på någonting. Vi har inte världens ordning nu heller, men det går att blogga. Vet inte om jag är sugen iallafall, men ett par rader kan jag väl ta mig tid att skriva ner. Nu blir det lax med sallad på spenat, äpple och tomat sen blir det lite handling innan Idol. Måste handla lite till lördag då ett gäng väninnor kommer hit och äter tacos och dricker vin. Kan bli lite trångt vid soffbordet, men vi har inte så mycket val. Köksbordet är ju inte färdigt än. Vi överlever nog.

Dessutom hade det blivit "missförstånd" vad gäller tapetseringen i vårt sovrum. Fattar inte var kommunikationsmissen uppstod (antar att någon glömde komma hit) så därför ligger våra kläder fortfarande huller om buller i trådbackar i sovrummet. Inte så lätt att bringa ordning när det inte finns någon garderob. Men för er som inte vet det är det omtapetserat och ljust och fint i köket och vardagsrummet, ny parkett är lagd(?) och nya fina möbler är på plats. Kalas! Kanske skulle bli en aning mer hemtrevligt om vi kunde få upp gardinstänger och gardiner. Hmm. Men det kommer!

Tack och hej! Lovar att återkomma snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback