Design by: Josefin

onsdag

Så himla skönt att vara igång med träningen igen! Idag har jag i och för sig bara varit ute och gått men det får duga det med. Mina ben är inte tillräckligt tränade än för att köra för många dagar i rad. Friskis passar mig så himla bra. Hög musik och ledare och andra som ger en energi så att man orkar kämpa på ännu mer. Det blir lite dåligt med sånt om man är ute och springer. Jogga är inget för mig. Skönt också att jag jobbar lite mindre för tillfället. Då är det bara att välja och vraka mellan passen. Jobbar jag ofta får jag ju gå på det jag hinner och det är inte säkert att det är lika roligt.

Imorgon blir det upp tidigt för då kommer målarna och tapetserar i vårt sovrum. Äntligen blir det klart här! Det är ju en bra anledning till att gå upp tidigt. En annan bra anledning är att mamma och Malin kommer och hämtar upp mig strax efter 8 för en tripp till Eskilstuna. Malin ska till tandläkaren och efter det blir det lite shopping och så hoppas jag på smarrig lunch. Jaaa, mamma jag gillar mat!

Klockan börjar bli mycket så nu är det dags att stänga av tv:n och hoppa i säng! Kanske ska försöka borsta tänderna först också. Låter som en bra idé.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback