Design by: Josefin

a day off

Imorse var det slitet vill jag lova. Men det var det värt! Insåg att jag inte berättade om gårdagens galej, vilket var ett fullkomligt galet Toga Party på Centrum. Hela JIBS var insvepta i vita lakan och stämningen var på topp från början till slut. Lyckad förfest hos en av våra faddrar, Sofia, i en finfin lägenhet på Torpa precis bredvid skolan där Disco Inferno har sin meeting point. Baksidan av den där förfesten var att vi var i en liten lägenhet på kanske 45 kvadrat och vi var stundtals en bra bit över 50 personer där. Liiite trångt med andra ord. Men vi är inte rädda för närhet inte!

Idag har jag min day off samtidigt som större delen av gänget befinner sig på Rosenlundsbadet på SWE som är ett Poolparty. Det är säkert skitkul men jag pallar inte att ösa så många kvällar i streck sååå ikväll har jag mys hemma med film och tända ljus. Och lite bloggning.

Hur som helst. Toga Partyt var totally crazy och Disco Inferno var som vanligt sist kvar på dansgolvet. Jag passade på att samla lite extrapoäng till gruppen genom att önska Studentkårens ordförandes favoritlåt, såklart tillägnad honom från vår grupp och när jag ändå var igång drog jag en vals med the Sexmaster, presidenten i studentföreningen JSA (dom som håller i nollningen kallas Sexkreation, därav the Sexmaster) Nu blev jag plötsligt jävligt osäker på om det var honom jag dansade med.. Bra koll. Det var iallafall någon från juryn! Och istället för att åka hem skapligt stupade jag i säng vid 02.30 efter en taxiresa hem till Råslätt.

Nu tror jag minsann jag ska avsluta min lediga kväll med en film! Godnatt!
Inte många studenter som säger godnatt 21.30 en fredagkväll. Speciellt inte under Kick-Off Week. But I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback