Design by: Josefin

inspiration day

Nackdelen med att inte hinna blogga är att det finns tusen saker att berätta och jag har ingen aning om var jag ska börja. Plus att jag inte hinner berätta allt nu heller. Det känns som att jag efter den här veckan får köra ett par catch up-inlägg och uppdatera er lite på hur jäääävla kul jag har haft! Jag utgår ifrån att resten av kick-off week kommer fortsätta lika galet roligt som det varit hittills. På fredag har jag dock beslutat för att ta en lugn kväll, laga mat för första gången den här veckan och ligga i soffan och titta på tv. Jag har inte rört tv-dosan sen vi flyttade hit i söndags. There is no time for tv!

Now: Har precis slängt i mig lite pastasallad. Vi har haft Inspiration Day i Kinnarps Arena (där HV71 spelar ishockey) med Kristian Luuk och en skitrolig engelsman som föreläsare. Great! Det som inte var great var att vi åkte i typ 30 bussar från skolan till Kinnarps men dom hade inte fixat bussar tillbaka så vi fick glatt trängas som packade sillar på dom vanliga kommunalbussarna. Jag fick dock plats ganska snabbt och sen fick jag skjuts hem av min nyfunna vän Johanna och hennes kille som också går på skolan.

Jag ska alldeles strax kila till bussen och möta upp världens bästa faddrar och discokompisar för förfest. Ikväll väntar beach party på en klubb som heter Centrum. Utgår ifrån att vi komma uppta partyt där vi slutade igår och då var nivån myyyycket hög! Jag tror faktiskt att jag ska åka hem lite tidigare än vad jag gjort dom senaste kvällarna. Men vi får se. Det är jäkligt svårt att slita sig!

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback