Design by: Josefin

new week

Första veckan börjar nu, ingen säger Nalle Puh! Hihi. Kul.

Börjar dagen med äggröra och knäckebröd till frukost. Om en stund ska jag gå till bussen för idag ska vi ha introduktion till våra två första kurser på JIBS. De flesta andra skolor läser kurserna i helfart, en kurs i taget i 4 veckor. Pang bom! Vi läser varje kurs i halvfart i 8 veckor och två kurser åt gången. Så det blir ändå en utbildning i helfart. Bra va? Tror detta kommer passa mig som handen i handsken. Lite varation iallafall och jag får lång tid på mig med varje kurs. Något annat som är skönt och passar mig bra är att nästan alla arbeten och tentor är i grupp. Våra faddrar sa att dom hade gjort typ 2-3 arbeten helt själva förra året. Även om man såklart ändå ska visa framfötterna och försöka bidra med så mycket som möjligt är det skönt att inte få samma press på sig som man får när man är själv. Sååå, det här blir nog great.

Och så var det det där med engelskan...

De två första kurserna för International Management ht11:

Business and Academic Communication 7,5hp

Entrepreneurship and Business Planning 7,5hp

Spännande!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stolt över dig, stumpan! :)

2011-08-29 @ 11:03:13
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback