Design by: Josefin

Night Mission

Jag trotsar förkylningen, drar på mig min gröna overall, fyller en petflaska med boxvin och åker in till stan för hyss med älskade Disco Inferno. Night Mission står på schemat, vilket jag tror innebär att vi får en lista med saker vi ska leta reda på och så får vi poäng. Typ röd bh, rullstol, någon som är 27 år, tre tomma ölburkar, snorkel osv. Kanske är jag helt fel ute, kanske har jag alldeles rätt! Om regnet bara håller sig borta blir det nog superkul!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

heeeey Sara du har en blogg! Vad kul :) och ja, du hade ju nästan rätt i dina gissningar... haha

2011-08-30 @ 01:09:12
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback