Design by: Josefin

nystart

Jaha, mina vänner. Vad sägs om att väcka den här gamla bloggan till liv och dela med mig lite av allt spännande som händer i mitt liv just nu?! Mycket tyder på att det är en bra idé. Det är flera som påpekat (läs: mer eller mindre krävt) att det vore ett bra sätt att få lite inblick i mitt nya liv som student i en annan stad. Korta Facebook-uppdateringar gör ju ingen människa glad.

Såå, vad sägs om att jag utlovar ny fräsch design och ett stort sug i skrivtarmen?

Återkommer! Smack!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg blivande student minst sagt! Lycka till! :) kram Emma Skagerdal

2011-08-18 @ 21:21:13
Postat av: Tove

Lycka till med allt rara Sara! Kommer att följa dina uppdateringar, så räkna med mig. Puss & kram <3

2011-08-18 @ 21:50:12
Postat av: Annika

Kör ba kör sara! I will follow you:)

2011-08-19 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback