Design by: Josefin

efterlysning!

Jullovet närmar sig! Det är bara tre dagar av plugg-ös och en tenta som återstår innan min första termin på högskolan är över. Det är verkligen gått sjukligt fort! Kändes som jag började i Jönköping för typ tre veckor sen. Haha. Nu till vad jag egentligen ville. Jag ska försöka smöra och snika in mig på roliga aktiviteter när jag kommer till Katrineholm. Jag vill såklart träffa så många jag bara hinner och gärna alla jag gillar på en gång. Nu blir det nog inte så, men jag kan ju alltid hålla tummarna.

Med andra ord, bjud jättegärna in mig till era juldags- och nyårs-aktiviteter! Här nere får man ju inte reda på vad folk har för planer och jag hoppas att åtminstone ett par stycken har lust att festa med mig iallafall någon dag under ledigheten. Marcus ska jobba både juldagen och nyårsafton och jag har verkligen noll planer.

Puss älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Tove

Va med oss på juldagen!! :) vi har dock inte bestämt plats o sådär ännu men alla tjejer ska iaf ses, dricka lite för att sedan gå ut. Vissa kör på Harrys, andra på safiren :)

2011-12-16 @ 08:24:56
URL: http://Http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback