Design by: Josefin

fredag

Snipp snapp snut, så hade både juldagen och nyår ordnat sig! Mina efterlysningar har resulterat i succé hittills, och även om det kanske verkar lite desperat att annonsera efter vänner att umgås med tänker jag fortsätta med det! Hehe.

Jag känner verkligen hur jag hela tiden letar alternativ till att sätta mig ner och bara plöja igenom min kurslitteratur. Men har iallafall läst 100 sidor hittills idag och gått igenom alla mina anteckningar. Så jag är en bit på väg iallafall! Imorgonbitti ska jag möta upp Johanna och Åsa för att göra övningar hela dagen. Blir great! Nu ska jag läsa nån timme till innan det bli middagsdags och soffläge!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback