Design by: Josefin

rapport från bowlingen

Igår utspelades årets krig i bowlinghallen. Rekommenderar dock inte att spela i över en timme om man bara är två. Mot slutet orkade jag knappt kasta iväg klotet och det syntes väl på resultatet. Fick iallafall över 100 poäng på alla serier vilket inte var så tokigt! Det sjuka var att det var så himla jämnt! Jag trodde jag skulle förlora med massor poäng men jag lyckades till och med vinna två av fem serier. Efter typ en timme och en kvart hade vi hunnit köra fem serier och Marcus vann totalt med 1 poäng. Galet att det kunde bli sån liten marginal när vi kört så länge. Nu har jag värk i högerarmen och även lite ont i ena skinkan. Typiskt. Men det var jättekul!

Nu blir det soffläge och skidskytte! Sen plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback