Design by: Josefin

tenta

Hej alla! När det är tentaperiod är det inte lätt att hinna blogga och jag har inte haft så mycket intressant att berätta faktiskt. Men jag ber om ursäkt och får väl lova att försöka bättre mig! Nu på eftermiddagen har jag haft tenta i Basic Financial Accounting, något jag inte gillar och vi har haft en skitdålig lärare, men hör å häpna; tentan gick skitbra! Det är lite jobbigt att det kändes så bra för då är det ju större risk att man blir besviken när resultatet kommer. Får hålla tummarna för att jag blir nöjd när vi får betyget, helt enkelt.

Tentan i Microeconomic Principles är på måndag så det är bara att ge sig i kast med nästa bok och anteckningsblock. Men inte ikväll! Nu ska jag och Marcus först iväg och äta julbord på Ikea och sen har vi bokat bowlingbana! Det ska bli himla kul och nu gäller det bara att tagga till så att jag vinner!

Håll tummarna alla! Både för tenta- och bowlingresultat!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag håller alla tummar & tår! Heja dig! Puss

2011-12-15 @ 09:32:37
URL: http://Http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback