Design by: Josefin

111112

Sitter och äter frukost framför Vinterstudion. Popsen är efterlängtad! Och Per Elofsson också såklart. Helgerna är räddade!

Jag sov ganska länge idag liksom för att ladda upp. Helgen ska gå åt till plugg i både micro och accounting och framför allt ska jag catcha upp lite matematik. Matte C var mitt enda G (övriga betyg högre såklart, inte IG..) i mitt gymnasiebetyg och här använder vi kunskaperna vi fick då hela tiden. Synd för mig. På måndag ska jag göra ett math quiz istället för att göra det på tentan, så det är väl bäst att ha lite koll.

Hade tänkt att gå ut ikväll men jag tror jag skippar det. Ska laga lite god mat och titta på tv. Det blir great!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback