Design by: Josefin

111127

Efter en kämpig eftermiddag (på grund av blåst och regn) på stadens gator har jag haft en skön kväll i soffan. Nu tänkte jag göra mig iordning för sängen och titta på nåt kul program eller kanske en film innan jag somnar. Imorgon har jag sovmorgon och kör på med en föreläsning kl 13. Resten av veckan ägnas åt ett grupparbete som ska vara klart veckan därpå. Skönt att det snart är över med accounting och micro, att julen är på ingång och att få lite jullov och sen komma tillbaka med ny energi till nya utmaningar. Synd bara att det inte går att slappna av än. Nyss nämnda rapport ska som sagt in om drygt en vecka, andra math quizet ska göras (helst med bra resultat), på det en muntlig gruppredovisning av rapporten och sen två tentor. SEN är det jullov.

Det känns som det ändå var en bra vecka för Marcus att behöva åka till Katrineholm på. Jag kommer behöva ligga i med plugget, vilket innebär att jag knappt kommer vara hemma alternativt att jag inte är något toppsällskap.

Som sagt, nu börjar det bli dags för sängen. Sååå, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback