Design by: Josefin

111130

Gick upp för en stund sen och insåg att mina aningar besannats över natten. Jag berättade inte om mina aningar igår men jag kan nu bekräfta att det innefattar både halsont och ont i ena örat. Inte bra! Mycket plugg framöver som inte får bli lidande och dessutom håller jag tummarna stenhårt att jag får besök av Emelie och Linnéa till helgen. Det är bara det att Emelie är sjuk och jag hoppas verkligen hon hinner bli frisk!

Nu har jag precis ätit risgrynsgröt till frukost. Lite spontant köpte jag en sån där korv på Ica häromdagen och jag önskar jag kunde sitta här på 1 december och säga att jag sett julkalendern och ätit tomtegröt, men icke. Det är ju imorgon! Hoppas julkalendern är skoj i år. Planerar att ge den ett försök.

Dags för skola! Lång dag idag igen. Hoppas vi är klara till 17 så jag kan åka hem och se på skidskytte!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback