Design by: Josefin

ändrade planer

Istället för en hemmakväll i soffan åkte jag till min klasskompis Åsa och fick träffa hennes storebror och några kompisar till honom. Ett jätteskönt gäng verkligen! Vi drack vin och Irish coffee och skrattade åt Americas Funniest Home Videos innan vi skulle gå och spela biljard. Biljardhallen hade dock flyttat så vi fick knalla vidare till en annan adress. Där låg det inte heller nån biljardhall och några taxichaffisar berättade att den inte ens fanns kvar. Typiskt. Istället gick vi till ett ölställe precis nedanför Åsas lägenhet. Vi hade tjänat en del tid på att gå dit direkt kan jag säga... Haha. När resten av gänget skulle gå ut och dansa hade klockan blivit så mycket att min buss snart skulle gå även fast det var helg och bussarna gick sent. Men nån gång efter ett var jag hemma och kunde inte hålla mig. Inte hålla mig som ni kanske tänker utan jag kunde inte hålla mig från att se Så mycket bättre. Så det såg jag inatt. Det var ett bra avsnitt tycker jag.

Nu är det mer Vinterstudion som gäller. Och sen ska jag nog faktiskt städa. Tror minsann att jag behöver damma!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback