Design by: Josefin

fråga till er!

Mycket plugg för tillfället vilket innebär att jag inte har tid att ta mig iväg på träning. Och även om jag skulle hinna stressa iväg vid 17 när jag varit i skolan hela dagen känns det inte riktigt som jag har ork och motivation. Men jag lovar härmed att jag ska åka till Friskis några gånger innan jag åker till Katrineholm på jullovet och sen får det bli en nystart efter nyår igen. Ska nog faktiskt dra ner på kolhydraterna igen. Jag har skitsvårt att klara något mellanting för det blir bara pannkaka av alltihop. Jag behöver nog lite regler. Så, skärpning nu i den mån jag hinner och sen ett nytt liv när vårterminen börjar.

Tänk att det snart gått en hel termin. Bara 5 terminer kvar varav 1 utomlands. Måste börja fundera på allvar vart jag vill åka. Tror vi har ungefär 200 partneruniversitet att välja bland.

Vart skulle ni åka för att plugga en hel termin om ni fick välja var som helst i hela världen? Det är liksom så det är. Var som helst! Fega inte nu, jag vill ha svar av er allihop!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Sandström

Kanada, Victoria! Och Malaysia ;)

2011-11-29 @ 19:57:08
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se
Postat av: sofie

sydney!

2011-11-29 @ 20:31:46
Postat av: Annika

USA, lätt!

2011-11-30 @ 20:06:29
Postat av: Cilla

Chile

2011-11-30 @ 20:13:03
Postat av: Tove

Barbados eller malaysia :)

2011-11-30 @ 23:00:53
URL: http://Http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback