Design by: Josefin

fundering

Börjar känna lite pirr i magen inför ett visst julklappsinköp. Jag vet inte alls vad jag ska köpa till Marcus. Har suttit och spånat lite nu ikväll men kan tyvärr inte dela med mig eftersom han tittar in här ibland. Puss! Inte har jag fått någon direkt lång önskelista heller. Jag vill gärna ge något kul och lite överraskande istället för nåt tråkigt man klämmer fram på önskelistan bara för att man måste. Kanske slutar det med ett säkert kort, kanske blir det något helt annat. Den som lever får se. Det är bara det att dagarna och veckorna går och helt plötsligt sitter jag där på bussen hem mot Katrineholm den 20e december och har ingenting köpt. Skit också!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har iaf redan gett världens finaste julklapp, till så många :) Så du kan känna dig nöjd redan! Puss

2011-11-29 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback