Design by: Josefin

happy girl

Sen vi hördes sist har det hänt en så sjukt bra grej. En så bra grej att jag bara började gråta av glädje och lättnad. Sköna tårar som när man blir friad till typ. Jag har aldrig blivit det, men jag har ju sett frierier på tv. Men inte hysterisk glädje som det är på "Kär och Galen"-trailern. Det programmet kommer nog vara något för mig. Lycka och tårar. Awesome.

Nej, nu är det helt enkelt så att vi har skrivit på kontrakt för lägenheten och skickat dom till hyresvärden.
VI HAR FÅTT FÖRSTAHANDSKONTRAKTET!!! Helt underbart kan jag tala om!

Någon dag i veckan ska jag kila in och lämna en blomma till Inga på Vätterhem som hjälpte oss att få bo kvar och så ska jag förhöra mig om ifall vi kan få tapetsera om i vårt lilla rum och måla listerna. Hoppas hoppas. Men bara att vi får bo här gör mig väldigt nöjd och glad.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback