Design by: Josefin

här är ditt kylskåp

 

Efter en ganska dryg tågresa på två och en halv timme kom jag till Katrineholm igår. Fast nu ljög jag lite. Tåget kom till Norrköping dit min snälla mamma kommit med bilen för att hämta upp mig och Marcus. Det blev middag med min familj följt av ett nytt roligt program på SVT. Här är ditt kylskåp. Ett intervju/matlagningsprogram där Anne Lundberg och en kock kommer hem till en kändis och ska laga 3-rätters av maten som finns i kyl och frys. Igår var dom hos en av dom snyggaste snyggingarna jag vet. Henrik Lundqvist.

Jatack!

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Utmaningen för vecka 45 ligger nu uppe. Vill du också, tillsammans med andra bloggare, få en ny utmaning varje vecka? Kika in här och delta!



http://sameoldstories.blogg.se/2011/november/veckans-utmaning-2.html#comment

2011-11-06 @ 23:10:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback