Design by: Josefin

har jag blivit pensionär?

Ja alltså. Idag tvättar jag. Och städar. Och diskar. Och när jag var ute förut köpte jag en bingolott av en snäll farbror som hette Lennart. Så ikväll är det jag som sitter bänkad framför Bingolotto och håller tummarna för en vinst eller två. Det kommer nämligen bli två vinster för jag kom hem med en dubbellott eftersom dom vanliga var slut. Det enda som är lite tråkigt med det här är att jag har sån jäkla otur i spel. Men ni vet vad man brukar säga. Otur i spel medför ju något annat istället. Så nåt har jag att vara glad över iallafall.

Och nej, jag brukar inte direkt spela Bingolotto. Inte titta på det heller förutom på uppesittarkvällen. Men ikväll är det tydligen nåt jubileum, typ 20 år eller något. Man får väl offra sig lite!

Puss!

Pensionär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback