Design by: Josefin

helgplaner

Jag har varit ensam hemma sen i torsdags och en vecka helt ensam är inte jättekul direkt. Positivt: Jag får välja tv-program och mat helt själv och slänga runt med grejer som jag vill. Tyvärr blir det ju också jag som får städa upp efter mig. Något Marcus annars brukar hjälpa mig med. Det är faktiskt en rätt schysst fördelning; jag lagar mat och Mackan plockar undan. Inte mig emot!

Imorgon är jag ledig från skolan och först och främst ska jag städa undan här hemma. Dammsög inte sist när jag sa att jag skulle... Dessutom ska jag läsa lite i mina skolböcker. Har inte läst så mycket i dom än faktiskt. På fredag har jag en morgonföreläsning i micro och efter det blir det ett gruppmöte angående en rapport/analys som ska skrivas nästa vecka. Sen på eftermiddagen kommer mamma och Marcus hit! Weeei! Främsta planen är att jag och mamma ska åka till Ullared på lördag för lite shopping. Annars blir det väl vanligt mys med god mat, säkert lite glögg, Så mycket bättre och förmodligen ett par timmar på A6 för lite shopping innan mamma åker tillbaka hem på söndag. Marcus stannar förhoppningsvis. Annars får jag allt ryta ifrån.

Nu: Bron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback