Design by: Josefin

jag och matematik

Fattade verkligen noll idag på mattelektionen. Bara massa totalt oigenkänligt skit som inte var i närheten av det vi håller på med i kursen. Så kände iallafall jag. Hoppas jag har rätt så att detta inte innebär att jag faktiskt inte förstår någonting fast jag tror att jag gör det.
Denna obegripliga matte återkom på the math quiz men trots det (och lite hjälp) lyckades jag få 50% rätt på mitt första försök av tre. Imorgon ska jag och Johanna hjälpas åt med våra två andra försök och hålla tummarna att det går bättre. Under december ska vi göra math quiz nummer 2 och för att bli godkänd och casha in 10 poäng till tentan ska man ha 75% sammanlagt, alltså 15 av 20 frågor rätt. Det fixar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback