Design by: Josefin

julmys

Det är inte jul än, jag vet det. Men när jag ser både granar och julklappsinslagning i var och varannan blogg passar jag på när Marcus inte är hemma. Okej, tända ljus har vi nästan varje kväll. Och ett och annat glas glögg har väl slunkit ner, det är ju så gott! Men ikväll tar jag måndagsmyset till en helt ny nivå! Jag ska titta på Astrid Lindgrens jul (såklart med levande ljus och glögg också!). Julklipp Pippilångstrum, Lotta på Bråkmakargatan, Vi på Saltkråkan med mera. Toppen tycker jag! Marcus hade inte samtyckt. Snällt av mig att jag tänker på det och tittar när jag är ensam.

Jag älskar Astrid Lindgren.

Och det är faktiskt mindre än två veckor till första advent. Snart dags att pynta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback