Design by: Josefin

what friends are for

Just nu sitter jag på föreläsning. Tidsinställda inlägg kan ju vara en av dom bästa grejerna blogg.se kommit på någonsin. Toppen! Idag har jag några missions att styra med efter skolan. Marcus ska åka till Katrineholm och jobba så jag får lite egen tid över helgen. Det är bra, för nu ska jag minsann börja beta av kurslitteraturen. Kul att boken i micro är över 800 sidor. Dags att börja med andra ord.

Mitt första mission är att sälja en av våra stora fina speglar. Vi får bara plats med en och då är det ju onödigt att ha en till som står och skräpar. Jag la ut den på blocket i förrgår och idag kommer det en tjej och hämtar den. En femhunka rakt ner i fickan. Sådärja!

Sen ska jag kila ner på stan och fixa med ett par grejer som är hemliga. Om jag skriver vad det är blir det ju ingen överraskning för berörda parter. Dessa blir snart varse om vad mitt lilla bestyr handlade om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback