Design by: Josefin

111020

So far en mycket bra torsdag! Började dagen med omelett med svampstuvning vilket resulterade att jag inte behövde äta lunch förrän nu vid 14. Det passade bra eftersom Marcus jobbar på Karsudden idag och hade lunch 13.30-15 så vi har lunchat tillsammans. På förmiddagen var jag hos Maria på Skin&Beauty på Helkroppsmassage och mini-ansiktsbehandling. Det satt fint det! Fortsatte med ett besök på jobbet och där fick jag reda på att det förmodligen vankades after work idag som jag blev medbjuden på. Vi får väl se om det blir av. Hoppas! Innan jag åkte och hämtade Marcus gjorde jag ett stopp på Kappahl som öppnade sin nya butik idag. Fick med mig lite smått och gott som ska bli födelsedagspresenter och julklappar till mina två favoritbarn. Inte mina egna alltså, men dom bästa ungarna jag vet! Mamma kommer snart hem från jobbet och vi skulle gå en promenad i det fina vädret. Det fina vädret lyser tyvärr med sin frånvaro just nu, så vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback