Design by: Josefin

4 oktober

Dagen till ära bakar jag inte kanelbullar, men däremot frukostfrallor! LCHF förstås! Det doftar nybakat i köket, vilket inte hör till vanligheterna. Tror knappt inte jag bakat bröd själv någon gång förut. En bild på mina skapelser kan ni få lite senare och receptet är inget att tala om. 5 frallor har jag gjort och innehållet är 2 fluffigt vispade ägg och 2 dl bakerix. Jag hade dessutom i en nypa salt, lite oregano och toppade varje bulle med riven ost. Hoppas det blir gott!

Jag ska nog ta med mig varsin smaskig smörgås till Johanna och mig. Ska snart åka till skolan och möta upp henne för en riktig pluggdag. Vårt Sales Letter ska in ikväll och till på fredag ska vi läsa om Body Shops grundare och svara på frågor om hennes personlighet, idé och butiken.

Återkommer, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback