Design by: Josefin

besvikelsen som uppstår

Jag tycker om att planera grejer jag ska göra och en rolig sak i min planering var att jag inom en snar framtid skulle beställa en ny iPhone när jag hade 6 månader kvar på min bindningstid hos Tre. Då får man ju förlänga sitt abonemang och ta ut en ny telefon och alla är nöjda och glada. Besvikelsen uppstod dock när jag såg på Tre's hemsida att man numera måste ha mindre än 3 månader kvar på bindningstiden för att få förlänga utan krusiduller. Skit också.

Positiva saker med detta:

  • Det kan hända att abonemanget blir billigare om jag väntar ett tag. Eller, det kan bara bli billigare än vad det är idag eftersom jag betalar 449 spänn för min 3gs.

  • Jag sitter inte i sjön.

image description

Tjej med väl fungerande iPhone 3gs som inte sitter i sjön!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjej utan iPhone som är glad ändå :-)

2011-10-31 @ 18:43:21
Postat av: Emelie

Jag tänkte exakt samma! Mitt abonnemang går ut i Maj och blev skitsur när jag såg att man måste vänta. Funderar dock på att ringa och köra på "jag-har-ju-varit-kund-så-länge-grejen".

2011-10-31 @ 20:53:05
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback