Design by: Josefin

dagens sanning

Jag lever. Jag pluggar till måndagens tenta och jag har inget spännande att dela med mig av. Om en timme ska jag och Marcus ta bussen bort till Kinnarps och titta på ishockey. Det ska bli skoj. HV71 tar emot AIK. Marcus håller på AIK. Hoppas han är på bra humör även efter matchen. Det finns inga garantier.

Igårkväll och inatt var det trångt i vår lilla lägenhet. Marcus två systrar Annika och Anki var här med deras mamma och åt middag och sov över. Tidigt imorse tog dom sitt pick och pack och åkte till Ullared med långa shoppinglistor. Tror faktiskt jag ska åka dit innan jul jag med.

Nu ska jag återgå till mina entrepreneurship studies innan jag måste göra mig iordning för hockeyn.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback