Design by: Josefin

färdig!

Har precis skrivit min första tenta. Kursen heter Entrepreneurship and Business Planning och lite tråkigt är det allt att kursen är slut. Alla grejer har väl inte varit jätteroliga men det mesta kommer jag ha stor nytta av i framtiden, och det är väl det skolan går ut på? :) Nu sitter jag i lobbyn och väntar på Johanna för lite catch up om tentan. Sen ska jag hem till Marcus, äta lunch, plocka undan i lägenheten och sen ta bussen mot Norrköping där mamma hämtar upp oss. Nästan en hel vecka i Katrineholm blir det. Ska bli skönt.

När jag kommer tillbaka till Jönköping igen är det dags att börja anstränga sig ordentligt. Dags för mig att bekänna färg och kämpa för att lära mig nåt jag på två år på gymnasiet inte lyckas få in i skallen. Hej Basic Financial Accounting och Microeconomic Principles. Suck!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback