Design by: Josefin

förlåååt!

Jag kan helt ärligt säga att jag har försökt blogga från mobilen typ 5 gånger under helgen, men appen har inte fungerat över huvud taget! Jäkligt irriterande eftersom det varit rätt roliga uppdateringar från fester och sådär. Och det går ju inte att återge i efterhand. Därav den uteblivna rapporteringen.

Nu är jag tillbaka i Jönköping och sitter och filar på ett manus till en simulation på Draknästet vi ska köra på torsdag. Vi ska först presentera vår idé för "drakarna" och få dom att vilja investera i vår business. Sen ska vi dessutom göra en powerpoint som ska skickas till läraren med ett tillhörande manus där vi ordagrant skriver vad vi ska säga till varje slide på presentationen. Smidigt förklarat. Ni kanske fattar nånting av mitt babbel iallafall. Haha.

Kan tillägga att jag och Johanna fick 20/20 poäng på vår senaste uppgift i BAC, vilket innebär att om vi gör Draknästet bra har vi god chans att få VG i den kursen. Det skulle ju sitta som en smäck!

Dags att återgå till plugget så jag kan se fotbollen i soffan sen med gott samvete.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback