Design by: Josefin

fotbollstime

Har pluggat hela eftermiddagen. Båda kurserna är på upphällningen och det är en del som måste göras förutom det vanliga tentaplugget. Jag börjar bli färdig för idag och har fått lite huvudvärk på kuppen. Tror att jag ska svälja en alvedon innan det blir soffläge. Vad kvällens middag blir har jag ingen aning om. Vi pratade om att hämta nåt gott från något ställe inne i stan, men intresset verkar vara sådär från han med tv-spelet i vardagsrummet (själv har jag spenderat eftermiddagen i köket). Intresset för att komma på maträtter över huvud taget är rätt svalt från manliga delen i mitt hushåll. Varje dag alltså. Så om jag bara sätter mig i soffan tillräckligt länge kommer det sluta med att det inte blir någon mat över huvud taget. Största problemet med det är att jag är hungrig typ nu.

Vi får väl se hur det blir. Förmodligen leder detta till någon form av diskussion. Har inte lust med det egentligen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback