Design by: Josefin

god förmiddag

Dagen började med ett ännu olöst mysterium. Pappas skor står i hallen och hans mobil är ansluten till tv'n och spelar musik genom högtalarna. Men han är inte hemma. Mysko. Fast det är väl inte så mycket att gräva i antar jag. Han fick säkert bråttom iväg och glömde mobilen. Konstigare saker har väl hänt.

Det börjar bli dags för mig att hoppa in i duschen. Om ni visste när jag duschade sist skulle ni inte tycka att jag var jordens fräsching direkt.

Till lunch ska jag äta sallad med gravad lax. Mumsigt!

Kommentarer
Postat av: ida

har du provat saltvattenlösning sara? ja hittar inte min, måste köpa ny.. men känner mig lite rädd inför de.. haha att de ska "smaka" konstigt:S

2011-10-21 @ 20:23:40
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback