Design by: Josefin

höstigt

Gud vilket höstigt väder det har blivit på kort tid. Idag är det soligt och fint men skitkallt och blåsigt. Men det är verkligen himla fint borta vid skolan när det är såhär fint väder. Campus ligger precis vid vattnet och det är himla mysigt.

Nu har vi gjort klart sista uppgiften i EBP, förutom måndagens tenta förstås. Imorgon är det sista uppgiften i BAC som gäller och sen har jag klarat mina första högskolepoäng. 7,5 stycken närmare bestämt. Duktigt! Är så glad att just dom här kurserna blev mina första. Resten av hösten kommer inte bli lika skoj. Men det är bara att hänga i! Jag är väldigt glad att jag valde den här utbildningen. Är helt säker på att jag kommer veta vad jag vill jobba med när jag gått klart skolan. Kommer säkert ha tagit reda på det innan dess också.

Nu ska jag öva lite på vårt muntliga framträdande och sen laga middag. Det blir kyckling med min favorit creme fraiche med smak av getost, honung och rosmarin. Ska käka i soffan framför Gossip Girl. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback