Design by: Josefin

läsarfråga

Har du köpt någon kokbok med LCHF-recept eller hittar du på eget?

Av erfarenhet vet jag att jag inte är speciellt bra på att använda kokbäcker jag köper, därför har jag inte köpt någon hittills. Och egentligen kan jag tycka att den enda anledningen att köpa dyra kokböcker är för att det är mysigt att ha dom framme på nåt fint ställe i köket eller möjligen att bläddra i boken direkt när man köpt den och titta på dom fina bilderna.

Jag hämtar insipiration från olika sidor på internet, bland andra:

56 kilo
Millas Mat
LCHFrecept.com

Annars har jag fått rätt bra koll på vad som är bra att äta, mindre bra att äta och vad man ska undvika helt. Som med vilken diet som helst är det lättare att improvisera fram egna rätter när man vet vad man kan använda sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback