Design by: Josefin

sales letter

Jag hade tänkt lägga upp en bild på brödet jag bakade imorse, men kameran ville inte samarbeta över huvud taget så det blev bara pannkaka av alltihop. Brödbilder får det med andra ord bli nästa gång jag bakar bröd. För fler gånger blir det!

Förutom att jag bakade ostfrallor imorse har jag bara varit med min fina Johanna i skolan hela dagen. Vi har gjort ett Sales Letter som innebar att vi skulle göra ett dokument som ett e-mail att skicka ut till målgruppen för vårt företag. Målet är att få dom potentiella kunderna intresserade av vår verksamhet, locka dom till ett event och sen utnyttja vår service. Kursen handlar om kommunikation så det är fokus på layout och språket som ska anpassas till mottagaren. Nåt sånt iallafall.
Hur svårt är det att förklara på svenska när alla instruktioner är på engelska? Haha. Hur svårt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback