Design by: Josefin

the end?

Denna lediga dag har spenderats i sängen framför en rolig film, chorizo till lunch och en tur till A6 och Ikea. Jag uppdaterade mitt förråd av värmeljus och Marcus köpte muffinsformar för han blev sugen på att baka i helgen. Trevligt! Jag har funderat på att lägga av med LCHF, men fortsätta äta så sockerfritt som möjligt för att inte få tillbaka mitt sötsug. Den stora skillnaden kommer bli att jag kommer dra ner på fettet för att minska på kalorierna och istället lägga till lite potatis/pasta/ris/bulgur. Jag ska minimera mitt pastaintag och fortsätta undvika bröd eftersom min mage uppenbarligen har svårt för gluten. Jag har aldrig mått så bra i magen som under dom här veckorna, men jag har svårt att motivera mig att fortsätta när kroppen i övrigt inte reagerar alls. Jag ska fortfaranade ha godis- läsk- och choklad-förbud fram till jul! Minst. Frågor på det? Eller tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback