Design by: Josefin

torsdag

Idag fick jag full pott 40/40 på Draknästet vilket känns toppen! Dessutom är vi nöjda med uppgiften vi skickade in till läraren, så vi hoppas på ett B! Ja, vi får internationella bokstavsbetyg. Men dom ska väl införas i Sverige igen?

Hur som haver. Nu har jag tentapluggat ett par timmar och det börjar bli dags för mat. Jag ska göra biffar på vildsvinsfärs med sås av färskost med kantarellsmak och lite vispgrädde. Tror jag kokar broccoli till!

Nu ska jag köra på sista rycket innan batteriet i datorn är slut, så får den stå på laddning medan jag äter!

Tjing!

PS. Att Business and Academic Communication-kursen är avslutad innebär ju att jag inkasserat mina första högskolepoäng! Heja mig!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback