Design by: Josefin

we might not live tomorrow

Vill bara flika in en liten ursäkt till mina vänner för att jag varit dålig på att höra av mig den här veckan när jag varit hemma. Har haft en lite dålig period nu efter tentan och har inte känt lust till nånting. Jag känner så ibland. Vet inte varför och inte vad man ska göra åt det. Jag brukar bara rida ut stormen och rätt vad det är känner jag mig glad igen.

Imorgon åker jag tillbaka hem till Jönköping igen och det är både bra och dåligt. Förutom att jag är såå osugen på accounting ska det bli skönt med skola/träna/bra mat-rutiner igen :)

Om en stund ska jag iallafall åka iväg och träffa bästa Emelie och Linnéa för lite mys och catch upp och ikväll blev det helt plötsligt middag hos Marcus föräldrar. Är glad att jag bestämde mig för att inte gå ut.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback