Design by: Josefin

who run the world?

Jag försökte blogga från mobilen igår, men det gick inte alls. Skulle till och med lägga upp en bild så jag försökte först med det och sen utan bilden. Dock spelade det ingen roll vad jag gjorde. Inlägget uteblev.

Hur som helst, under gårdagen åkte jag mest buss och tåg innan jag var framme i Katrineholm och blev hämtad vid tåget av mamma. Vi åkte upp till jobbet och handlade och kramades med några jag saknat. Sen var det dags att bygga på effektiviteten lite. Jag och Marcus var bjudna till hans syster Annika och hennes Robert för middag. God fläskfilé med kantareller och kantarellsås blev det. Supergott! Jag fick lov att ganska omgående tacka för mig eftersom jag skulle till bästa Maria Linder på make up-kväll med fler braiga jobbarkompisar. Vi sminkade oss själva och varandra, drack massa vin och gick till Harrys och drack drinkar och dansade. En riktig superkväll! Vi blev dessutom bjudna på shots av några män i 40-draget som levde livet i baren och på dansgolvet. Jag och Maria passade dock på att smita när dom gick till baren för påfyllning. Vi hann inte så långt innan dom såg oss, så det blev ett ordentligt hejdå och vi fick lov att tacka för trevligt sällskap. För trevliga var dom! Och snygga för sin ålder. Inga drägg precis.

Hur som helst, nu ska jag hoppa in i duschen, dra på lite skön musik och göra mig iordning för kvällen. Jag ska till Vingåker och urarta med saknade pinglor! Vi ska på stor fest i folkparken och jag har skyhöga förväntningar!

Who run the world? GIRLS!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback