Design by: Josefin

business plan

NOLL AV TIO! Ungefär så rolig är affärsplanen vi ska analysera till fredag. Den är 40 sidor lång och jag har läst allt och fattar ändå inte vad det är för service/produkt företaget erbjuder. Kanske är jag trög. Kanske är det fullt normalt att inte förstå.

Det känns lite som att vilohemmet är över nu. Vi har haft det hyffsat lugnt dom första veckorna, men från och med nu och 3-4 veckor framöver är det fullt ös som gäller. Det är ju så mycket att läsa! Ska försöka stolpa upp några fördelar och nackdelar med den här affärsplanen nu, sen ska jag förbereda kvällens middag som blir korvgryta. Det börjar suga lite i tarmen nu. Den här dagen blev inte så välplanerat matmässigt. Stod mig förvånansvärt bra på frukosten och inget förrän jag kom hem för ett par timmar sen. Då blev det en skål turkisk yoghurt med hallon och blåbär. Inte helt fel!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback