Design by: Josefin

fotbollsväder

Idag har jag varit på Backavallen och tittat på fotboll i det fina vädret. Värmbols U-lag vann med 4-1 och blev därmed seriesegrare i division 4, men får tyvärr inte går upp eftersom A-laget spelar i trean. Surt för tjejerna som mest håller till i U-laget! Men sånt är livet.

Igår när jag kom hit blev det en tur på stan med mamma precis som jag hade funderingar på. Tyvärr hittade jag inget att köpa, men det kan ju åtminstone plånboken skratta sig glad åt. Däremot köpte mamma en fin födelsedagspresent till min syster. Jag gav ju min present förra helgen när jag var här eftersom jag inte visste att jag skulle komma snart igen. Två fina vispskålar från IB Laursen blev det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback